H

Idag skulle jag till Solvalla med Muzze.
Just det läs SKULLE.
Så blev det inte.
Min pappa och jag är inte bästa vänner just nu.
Han försökte fjäska in sig med en iphone förut.
Jag är mer långsint än så.
Har iallafall världens finaste fyrbenta kompis, som jag spenderade kvällen hos igår.
På tal om fina vänner, fyller Helena 18 år idag!
Kommer ihåg när vi lärde känna varandra. Vi skulle ta ponnylicens samma år.
Vi skulle träna voltning utan häst och varken jag eller Helena hade någon att dela vagn med så vi fick dela med varandra. Och på den vägen är det... Sen har vi hållt ihop i vått och torrt många år efter det.
Helena är den av mina kompisar som alltid finns där oavsett, hon är den som bara kan lyssna och samtidigt alltid förstå, vi två kan alltid skratta ihop och många gånger räcker det med en blick för att förstå vad den andre tänker på. Det är det som gör henne till en av mina absolut bästa kompisar.
Grattis hjärtat, hoppas att din stora dag är perfekt! ♥
/ K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0