när alla vännerna gått hem

lite sovmorgon, vaknade klarvaken klockan åtta och tyckte det va lika bra att gå upp då.
jobbade sista helgen med mina favoriter på lökene. skön känsla faktiskt.
red citymannen en sväng efter jobbet, godingen! vi lunkade ett varv på ridstigen och joggade två varv på skogen.
på måndag ska jag ta med pappa till shoppen och storhandla massa nytt till han!
Muzze chillar mest, ska gå lite intervaller imorgon.
trött som bara den idag också, bra beslut det där med lugn helg tror jag. har vart om dessa ett tag nu.
dusch sen ska jag sova, går upp tidigt och fixar stallet innan ja tar en tur på stan för att inhandla lite nytt till smögenresan som är planerad nästa helg!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0