smögen, start och svampplock.

ledigt, semester, frihet stavas UNDERBART.
Jobbade sista dagen i fredags. avslutade den med rundbana med två ferraris, Pebblan & Royen.
Fick order om att köra bottgas med Pebbly sista 200, jag har aldrig kört så fort i hela mitt liv.
På onsdag hoppas vi på seger i EM för ston.

Drog på roadtrip till Smögen efter jobbet. Lite vilse på vägen ner innan vi kom på plats och mötte upp tre partyglada bruds.
Jäkligt rolig helg med väldans bra sällskap. Men what happens in Smögens, stays in Smögen, right?

Har idag även fått se min lilla stjärna i en startlista igen. Första gången på 10 månader ungefär.
Muzzeman, på lördag är det upp till bevis ♥
Plockade lite svamp med PP efter stallet.
Tre viktiga saker att tänka på är:
1. Ha oömma kläder och stövlar.
2. Låt alla vara med och plocka.
3. Ha kul, kanon kul.
självklart uppfyllde vi alla kraven, ritkigt bra teamwork på mig och pettersson.

dusch och lite fix innan kvällen får vara slut.
joggingtur, eventuellt iphoneköp, rakbana med city och matlagning med PP står på schemat imorgon.
/ K

ps. klockan närmar sig halv 11 och jag är vaken utan sovpanik, framsteg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0