sunne, fortkörning och lite normalt liv.

Sunne i helgen levererade som vanligt! Trots vissa avhopp från ett par "svikare" så drog jag, Sandybell & Beccis dit och röjde hela natten lång.
Mindre kul på jobbet på måndag, sånt man får stå ut med när man är ute på dumheter.
Annars jobbar jag som vanligt, det börjar lida mot sitt slut. En vecka kvar imorgon, längtar lite smått.
Paula och jag hade normalt liv i söndags, vi va på bomstad hela dagen. Solade och BADADE! Tro det eller ej, hela två gånger lyckades jag doppa mig.

Har kört lite fort med Cityman idag. Svansres på rakbanan och han både såg och kändes jättefin, kanske inte är en så skruttig häst trots allt.
Muzzemannen har gått lite motion under veckan, vi laddar för fullt inför comebacken som efter lördagens banjobb tidigareläggs tre veckor. Solvalla 20 augusti siktar vi på! Han har iaf blivit så fin i jämförelse med i våras.

Tar kväll nu, full fortkörning imorgonbitti. Lovely.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0