True talant!

Rapport från körskolan.
Otroligt bra. Uppkörning och prov bokat.
Inställda körlektioner.
Jag visste innerst inne att jag alltid varit en biltalang.

Skogsridning med City stod på schemat under eftermiddagen.
Malin och Muzze va med också.
Vi mötte en orm på skogsbanan.
Muzze va bromsberedd och väjde för ormen. Malin är säker, hon hängde kvar.
Muzze har ju fått egen privat ryttare  nuför tiden, fint ska det vara.
Mycket bra investering, ponnyn har lärt sig galoppfattning på tre ridturer( BÅDA hållen till och med!)
Med mig på ryggen har vi inte ens vart i närheten av någon utbildning.
Så privat ryttare till envisa ponnyer rekomenderas starkt! De uppför sig nämligen också.

Tar liten paus med pluggandet för ikväll.
Dusch och lite OC i sängen innan jag slocknar.
Har fått lite ångest inför universitet också, känns bra. Börjar på måndag.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0