in lööööve

jag är sliten och trött, inte på grund utav sjukdom (japp det håller i sig än), utanför att jag har jobbat!
och då blir man trött när man inte är van så är det.
efter min comeback i hästskötarbranschen i onsdags så har jag fått fortsätta, både idag och imorgon har/ska jag iväg. lite skillnad från sommarens hästjobb om man säger så....
har hittat massa fina pållar som jag mer än gärna skulle ta med mig hem, 3 stycken närmare bestämt.
får se vad jag kan göra åt saken.

licensen i onsdags (igår med andra ord) gick jääääävligt bra. ingen kunde ta ledningen från Teean, ingen kunde heller gå förbi över upploppet. jag log inombords.
har haft kurs med "mina" barn idag, vi diskuterade bonde söker fru och idol medans vi selade.
prov hade vi idag också, riktigt riktigt grymma är mina flickor.
frukosten är färdig och jag är färdig för kvällen.
klockan är endast halv tio men jag beger mig strax emot sängen, ska bara sniffa lite nässpray och ta kvällsdosen av hostmedicin först.
ha det bäst!
/K


så underbart jävla gooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0