licens, klippning & julklappar

shoppat klart alla julklappar nu.
eller ja nästan, Muzze ska ju alltid ha lite också men det blir mer spontan köp på ica.
köpte julklapp till mig idag, ett par skor, med klack. kom på 17852 anledningar till att köpa dom i affären. känns mindre bra när jag kom hem.
kört licens idag också, lånade en ny förmåga. Lass Idol, fin, liten kille. passar mig perfekt.
han va snäll och väldans duktig, dock lät jag en annan vinna. jag körde ju ifrån dom sist.
igår klippte jag två hästar, förstår nu varför jag slutade klippa mina egna. det gick sådär.
äh det var ju endast två bonnhästar och ägaren var så nöjd så.
har fixat artikel till färjestads travets hemsida, läs och njut!
http://farjestadstravet.se/artikel/travskolans-elever-och-ledare-har-visat-framfotterna-pa-tavlingsbanan
/ K

världens finaste skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0