Fin söndag!

Äntligen en ledig dag, första på säkert 3 veckor känns det som!
Lång sovmorgon räknat i Kajsa tid, runt 10 vaknade jag helt utvilad.
Åkte en sväng till Ikea med mammi & pappi.
Pappi va på generöst humör (jag va på vill-ha humör) Bra kombination.
Kom hem med nytt sängbord, ny stol till skrivbordet, ny matta & nytt överkast.
Red Johanna en sväng på eftermiddagen, fin på skogen men i paddocken tyckte hon inte att det var nödvändigt att uppföra sig.
Skruvade ihop sängbordet själv förut. Tog två jävla timmar & då lyckades jag göra en tabbe!
Skulle egentligen pluggat massa idag. Har inte pluggat alls. Eller jag fotade lite förut, men det räknas knappt.
Dusch & solsidan för att ladda inför en ny mördarvecka i skolan, funderar på en ledig dag.....
Ha det bra!
/ K


Från Johannas rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0