Gala, fira hanna & jobb

Läser ponnyproppar för april och fäller en liten tår när jag inser att världens finaste muzzetuss inte kommer kunna att tävla. Pigg och glad är han iallafall nu och det är huvudsaken.
Bra kväll igår på travgalan! God mat (med undantag från förrätten) och trevligt sällskap. Sen spårade det väl lite för vissa men det är sånt man får räkna med!
Även bra kväll i fredags när vi firade Hanna som har fyllt 19. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge eftersom jag skulle upp tidigt och jobba. Hade endast 6 hästar i lördags som var hur snälla som helst så det var en bra dag på jobbet också.
Lång sovmorgon i morse, hann även med en ridtur på Johanna och storstädning av alla stallkläder, galet mycket gamla kläder det där.
Matteprov imorgon, inte så påläst direkt..... Får väl plugga innan skolan för nu orkar jag verkligen inte.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0