I ett annan land

- "Har du vart i ett annat land"?
Frågan fick jag i början av min lektion idag. En av dom tyckte jag va så brun. Goa tjejer det där.
Red Johanna förut, vi skulle testa ridskolevägen idag. Eller jag tyckte det iaf, inte hon. Stod på två ben istället för fyra och tyckte bron va riktigt läskig. Vi fick pulsa snö i sandbanan istället, även här provade två istället för fyra ben i marken. Kul grej det där. Ett varvs joggande på skogen slutade i vändning i nedförsbacken, en häst i snödrivan och en hängade Kajsa på hästens hals. För att göra denna ridtur riktigt äventyrlig bestämde jag mig för att ta en vända till i sandbanan. Hästen tyckte detta var extremt onödigt och hoppade över diket till skogsbanan istället. Inte lika jobbigt att gå där. Riktigt stolt att jag inte hamnade på backen idag faktiskt.
Lite pluggande nu på kvällen. Ladda lite inför städjobb imorgon och firande av Hanna på kvällen!
/ K


Next To None Sib


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0