Lökene & försovning!

En dag på Lökene med Paula igår.
Fortkörning i backen med Toolis & Yank plus en ridtur på Najzarn gjorde att jag frös rätt rejält.
Pebblan va på annat humör igår, hon skulle in direkt! Pulsa fram i snön med ponnybenen, goding det.

Tidig morgon igår gjorde att jag råkade försova mig sisådär 40 min imorse, innebar även en missad buss.
Mamma fråga om ja inte skulle gå och lägga mig igen istället. Bra förslag men att "vara sjuk" två dagar i rad känns inte helt okej. Rätt bra skoldag ändå.
Tog en promenad med Muzze förut, han är back min kille! Upp och ner i snödrivorna med mig efter, öronen framåt och hur glad som helst. Får bli den rundan lite oftare tror jag.
Lite matteplugg (fattar inget igen...suck) och projekt (ännu mer suck...)
Tar lite glass för att stå ut.
/K

Gjorde lite bra igår, fotade nämligen till min affisch!

Fina Siben!


Toolbox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0