Min lediga torsdag!

Vissa ser ljuset i tunneln, efter ytterligare 5 timmars hårt arbetande med projektarbetet känns det fortfarande bäcksvart för min del! Ville ha tidningen helt klart efter lovet för att hinna trycka & skriva en bra projektrapport. Bara att glömma den goa tidsplanen för det ser fullspäckat för mig under lovdagarna och över den kommande helgen, som jag får se om jag överlever.
Mamma & jag åker till stockholm nästa torsdag och blir borta tills på måndagen, helt ledig i 5 dagar är inte dåligt alltså! Måndag som kommer fick jag jobb på travskolan + att jag har lovat Paula att jag ska vara moraliskt stöd när hon ska montékvala Turbo. Tjejkväll på travresturangen får jag inte heller glömma! De andra dagarna kommer nog spenderas hos Gooparna om jag känner mig själv rätt.
Imorgon är det städ i hockeyaffären på morgon, en lektion i skolan, stan med mamma, förfest hos syrran & sen 100 dagars på nöjes som gäller.
Lördag jobbar jag på travskolan från 8 till 12.30. Söndag jobbar jag dubbelt på Lökene, åt både Paula och Martina. Söndag kväll = halvdöd Kajsa.

Har njutit förfullt av min lediga dag. Gick ner till stallet förut, fixade Tuss och körde Johanna som bara dampade lite idag, pluspoäng! Åkte med pappa och letade vinterjacka (vet att det typ är vår snart men min älskade svart dunis läcker just dun) Alla var slut, inte bra. En sväng till Bergvik med Paula har jag hunnit med. Vi letade klänningar eftersom den människan är på galor en gång i veckan nuförtiden! Hon hittade en iaf och slapp invardera min garderob.
Kom just på att jag har psykologiläxa att läsa, hur kommer det sig att jag alltid glömmer den?
/ K


Imorgon kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0