Synd om mig!

Status just nu: otroligt synd om mig!
Det rinner blod & var från nageln på ena stortån. Äckligt som bara tusan!
Har fixat lite plåster och tycker att familjen borde känna lite mer medlidande med mig men icke.
Har pluggat reli hela kvällen, ska läsa lite till innan jag somnar.
P-walk i tyrskogen med Emma förut, hon tyckte jag gick fort. Vad är meningen med p-walk undrar jag då?
Rallybilarna invarderade travbanan förut. Visst dom ska leka några dagar där nu, men litte respekt kan man väl ändå visa?
Ska beklaga mig lite inför pappa innan jag tar kvällen, han sympatiserar lite iaf!
Puss
/ K


Kommentarer
Postat av: Albin Loán

Hehe, stackare! :)



Kan trösta dig med lite musik från mig: www.albinloan.com



Krams

Albin Loán

-----

P.S. Hoppas du diggar min musik D.S.

Albin Loán @ Spotify eller på Youtube

2011-02-11 @ 11:43:16
URL: http://www.finest.se/albinloan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0