Effektivt att vara sjuk.

Hade ju lite feber igår igen så jag stannade hemma idag för säkerthets skull.
Ingen feber idag & känner mig rätt så mycket piggare.
Det där svarta finns kvar runt ögonen finns dock kvar, trots jag sovit minst 10 timmar per dygn.
Har vart otroligt effektiv på projektarbetet. Gjort klart 3 texter och skrivit 5 sidor loggbok.
Gött Kött. Befrielse när det är klart det där....
Hälsade på syster & smisan förut, vill också flytta hemifrån.
Får låna hennes lägenhet lite ibland tror jag.
Studentklännigarna kom idag också, en ful, den andra ok. Sparar den som va ok och hoppas på att hitta en fin till helt enkelt.
Tar natta nu. Skola, Muzze & ledarmöte imorgon.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0