en arbetsvecka är snart slut!

Är megatrött efter en slitsam arbetsvecka, dock inte riktigt slut än. Jobbar lite halvför/eftermiddag vilket betyder sovmorgon till hela 08.20. Underbart!
Red min nya fina häst idag, lite jogging på slingan samt en skrittrunda i skogen bakom ridskolan. Citymannen är alldeles för säker, traskade rakt över den farliga bron och skötte sig sedan exemplariskt hela turen.
Igår körde jag intervaller med Muzze för första gången på riktigt. Vi tog sällskap med kallbloden och hej vad det gick undan. Comebacken närmar sig....
Annars funderar jag mest på framtiden, den är jobbig. Helst skulle jag vilja kunna se in i framtiden och se att allt blir bra och precis som jag vill ha det. Är det någon därute som är det som ett sjätte sinne är det bara att höra av sig, villig att betala en liten peng så att jag kan få komma ifrån min prestationsångest ett tag.

Eftersom jag igår kände mig väldans duktig la jag in en artikel på färjestadstravets hemsia, www.farjestadstravet.se kika in så får ni se!
/ K


Bild från studentbalen, Emma har skickat och jag fixar med tackkort (bättre sent än aldrig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0