Inga superkrafter....

Visade sig att jag inte hade superkrafter förut. Blev lite besviken faktiskt.
Bröt ihop lite under mitt städpass i hockeyaffären. Sånt är livet liksom.
Har kört en riktigt fin Muzzeman idag, två intervaller på rakbanan och det tar sig.
Killen vill springa riktigt fort för att vara smal och otränad.
Imorgon kommer nya kompisen, vi längtar!
Upp tidigt som fan imorgon, börjar sommarjobb fas 2 imorgon.
Längtar redan till helgen!
Och till mina vackra vänner som förhoppningsvis läser lite då och då kan jag bara säga att minigolf under veckan vore ett toppeninslag i min så annars lite rutinmässiga vardag (äta, jobba, fixa ponny, sova)
/ K

Snart back on track!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0