resten av ditt liv

Idag önskar jag återigen att jag var en av dom utan sommarjobb, som bara kan leva livet på dagarna och sova en hel förmiddag. Fem fortkörningar på jobbet, lunchrast klockan 2. Känner bara att hästskötare inte är yrket för mig.
Kom in på universitetet till hösten, ska jag, ska jag inte?
Jag vaknade halv 2 i natt, var helt bombsäker på att jag hade missat ringklockan. Sprang upp och klädde mig, drog upp rullgardinen och insåg att det brukar inte vara kolsvart när jag går upp kvart över 5. Kollar klockan och insåg att jag ytterligare en gång lyckats klä mig mitt i natten. Nu börjar vi snacka arbetsskada här.
Både City & Muzze fick lite motion idag, eller ponnyn fick ganska mycket motion för han fick springa bakom den stora hästen i grimskaft. Jobbig grej tyckte han!

Världens finaste Pebbly vann på Arvika igår, krans och täcke. Storlopp i Arvika är inte att förakta.
Jag är både tidnigskändis (bild i NWT idag) och lite kändis i Arvika (segerintervju igår) Alltid något.
Lite lugnare på jobbet imorgon, "bara" tre djur som ska motioneras, jippi!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0