SUPERWOMEN

Uppstigning 03.10 igår.
Mot Halmstad med stjärnan 04.30.
Daniel körde, jag och Martina sov. Hela vägen. Kul sällskap.
Ingen vidare lycka i Hd, inte lätt att sitta i dödens när de kör världsrekordtempo inte.
Hämtade upp Limousine på hans sommarkollo på hemvägen. Sånt ställe ska jag bo på när jag blir stor, ska bara hitta en rik man först.
Martina och jag sov hela vägen hem också. Ännu roligare sällskap. Eller vi vaknade i Åmål och höll oss vakna sista timmen.
Otroligt snabb middag, dusch och fixning innan jag åkte vidare mot staden och utgång med finaste killingarna!
Bra kväll/natt helt enkelt!
Morgonpigg som man är studsade jag upp runt 9-tiden trots att jag inte kom i säng förens runt 4.
Ibland undrar jag om jag har superkrafter.
Och ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN ska jag få hämta hem min nya stjärna och Muzzes nya kompis.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0