Saknaden av den rätta bussen.

Midsommar blev precis som jag skrev, det slutade hur som helst. Jag har en av Sveriges största bulor bakom örat, även rött och blåmärke. Orsaken är väl aningen oklar. Misstänker mindre hjärnskada som efterföljd.
Lördagen spenderades mestadels i sängen, för uhh vad jag mådde bra. Uteserveringen för att inta dagens första föda på kvällen med min favoritIssa.
Jobbade söndagmorgon innan vi lastade djuren mot Arvika.
Efter en lite halvbra värmning med en laddad powni fick lite tips av coachen (Björn Goop) att ta av ett boots. Det rykte och ponnyn sprang som fan, fyra på nytt rekord 2.00,7.
Stepping va också dutti, femma i sitt försök och trea i finalen.

Smet tidigare från jobbet idag, tandläkarbesök inbokat. Fina tänder har jag iallafall fått!
Stan med mammi sen, köpte lite nytt (tröst/belöningsshopping)
Fick sedan ta fel buss hem, betyder att man får gå lite extra lång. Det är i sin tur inga större problem för en vältränad själ som mig, problemet var att folket som åkte buss nummer 3 var så äckliga! Med andra ord, jag saknade min fyra!
Tar kvällen nu, Lindesberg imorgon med min favorittysk Impact As.
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0