Student, sommarlov och jobb!


Det var ett tag sen nu. Har liksom varken funnits tid eller lust att summera de underbara dagar som studenten innebar. Kände att det var dags att ta tag i det nu istället.
Mycket fin studentdag med tidig champangefrukost innan vi åkte iväg till skolan för lunch osv.
Jag fick även stipendium, 1500 kronor. Ibland är det bra att vara pluggis.
Utspringet skedde i ösregn, som tur var slutade det tills det var dags att åka på flaket.
Middag och presentöppning med släkten och fina vänner.
Kvällen spenderades på Nöjesfabriken och jag kom hem runt 10-11 dagen efter.
Hade till och med ont i tänderna, ja då förstår ni hur bra den dagen var.
Bal på lördagen var också rätt så grym. Massa fina tjejer och killar på statshotellet.
Avslutade kvällen på Score och körde järnet på dansgolvet.... i långklänning, nice.

Nu mest jobbar jag. Det är hmm kul? Otroligt tidiga mornar och mycket jobb men skönt ändå att ha något att göra. Rätt bra ändå att få köra häst på jobbet, kanske dock inte 8 stycken men.
Hann med en tjejmiddag på lördagkväll trots att jag hade foderhelg i stallet.
Fick även se lite civilisation idag när jag var på begvik med syrran.
Vi skulle käka suschi också, slutade på Max med fettomat.
Snart är det läggdags, ingen risk att vända på dygnet här inte!
/ K


Bilderna är tagna av Emmas (i mitten) mamma eller syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0