Återförening.


Träffade på fina lilla skrutt idag!


Tuss på promenix i vårsolen

Både lite bra och dålig dag!
Fick ett sånt där samtal man helst inte vill få. Muzze stackarn hade fått kolik under förmiddagen och jag trodde helt enkelt han höll på att dö (ja det lät så på beskrivningen)
Tog bussen i panik ner till banan för att ta hand om honom såklart.
Kom fram och inser att döende är han inte. Paula kom förbi också eftersom Muzze är lite av en favorit för henne.
Vi tre tog en promenad och tvingade i Muzze lite parafinolja (bra för magen det) Ytterligare en promenix och han bajja direkt när han kom in i boxen. Lättnad där.
Tillbaka till skolan för psykologi på helt tom mage eftersom lunchen inte hanns med.
Åkte tillbaka till Muzze för att se så han mådde bra. Lite mer olja och en timmes promenad i terrängen gjorde honom gott (han va ute och gick med mig och inte tvärtom.)
Sen kom lillebror och hälsade på oss. Mina fina lilla skrutt, som jag inte sett på 3 månader. Nästan så en tår trillade fram! Pusskalas i sisådär en halvtimme bara.

Pluggar som en galning. Åker till Åby imorgon, bara för att det är bra mycket roligare än skola!
/ K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0