Hälja!

Styrke i fredags helt ok. Hade bra tjejor med iallafall.
Barnmässan igår va rätt soft, bara att le lite, dela ut klubbor och reflexer. Vips så blev man lite mindre fattig.
Däckade tidigt i soffan och tog sedan lugn kväll.
Imorse hade jag lyckats bra med det där med sommartid. Tyckte vi skulle ligga två timmar före tiden istället för en. Ringde och väckte Paula halv 7 (trodde jag) och undrade varför hon va så sen. Det visade sig att klockan var halv 6. Jaja tidig morgon på jobbet gjorde att vi var klara rätt så tidigt. Äckliga dampdjur hade jag hand om idag, kätting i munnen is the shit!
Jag och Paula åkte sedan ner till våra pållar och fixade dom innan jag kom hem.
Dusch, mat och sen råkade jag somna i soffan igen! Då var klockan halv 3, vaknade upp ordentligt vid 7 snåret i min säng. Bra jobbat! Tror dock inte det kommer bli några större svårigheter att somna igen, ligger lite efter med sömnen.
Till veckan har jag otroligt mycket i skolan. Därför tror jag att jag unnar mig en dagstripp till Göteborg på torsdag! Skriver lite svenskaessä nu innan jag försöker somna igen och tar lång sovmorgon till "möran"
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0