Plugg hela måndagskvällen

Min smarta, nu lite överarbetade hjärna tycker det räcker med plugg för idag.
Tror dock inte pyskologiboken säger det samma, den bara väntar på att bli öpnnad, prov på fredag. BLÄ!
Har iallafall lyckats med att skriva klart en svenskaessä, flyttat hela tidningen till nytt dokument eftersom det alltid ska krångla lite extra för mig och tränat lite på religionen som jag ska ha seminarium på imorgon.
Känner mig duktig, och måste därför få skriva det.
Har kollat på ponnyannonser, massamassamassa fint stammade ponnysar som längtar efter att få komma hem till mig eller inte kanske.... Dags att skärpa sig, stor, stark och snabb (gärna snäll också) är det som gäller nu!
Tar mig i kragen nu och börjar plugga psykologi nu. Kommer tacka mig själv på torsdagkväll!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0