Social Butterfly



Issa med min blivande pojkvän!


"Varför ska man ha pojkvän när man kan ha katt?"

Citerat av min goda vän Isabelle, Dileva, Svensson

Kroppen har fått en chock idag. Träning!
Sprang ifrån stallet in till stan och tillbaka, lite armhävningar och situps när jag och Emma kom tillbaka.
Kommer få ta fram grisfösaren för att få henne i form.... Hihi
Gick även hem ifrån stallet eftersom moder och fader ännu inte återvänt till hemmet.
Lagade lite mat, handlade och alla de där hemmafrusysslorna, börjar bli lite smått trött på dom.
Muzze mår även prima, han har börjat sova när han står på gången. Drastiska förändringar på den killen som knäckte kättingar varannan dag för ett par månader sen. Fina Eyeshadow startade igår, slutade 3a på en bra tid och skitig bana. Chefen Goop va dock inte helt nöjd, men när blir han det?
Tar kvällen nu, risken är stor att jag inte kommer upp ur sängen imorgon. Kan man sjukanmäla sig för träningsvärk?
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0