Tjejkväll & surdag.

Tjejkvällen på travet igår var väldigt trevlig faktiskt. Hördes bara massa kackel i hela resturangen.
Helt ok mat, inte mer trots det var fredagskocken från mixmegapol som hade fixat den. Tror jag har några år kvar tills jag kan räknas som riktigt vuxen. Nöjd en av mina naglar som blev riktigt tillfixad, typ leopard mönstrad är den nu. De andra hade de kunnat skita i att måla, gört bättre själv. Blev också ett schampo och en hårinpackning rikare, alltid bra att ha.
Allanbrallan fixade seger! Duktig kille den där röda. Hubbe gick också bra men fick inga pengar, lite konstig styrning av kusken kanske....

Idag sov jag till 12! Galet länge, vet inte hur länge sen det var jag tog en sån här sovmorgon faktiskt. Resten av dagen har jag mest surat, blir så irriterad på folk! Paula ringde och muntrade upp mig lite på eftermiddagen. En körtur med Johanna har jag också hunnit med. Lite ont i armarna nu, länge sen det.
Hjälper till lite på Lökene imorgon, ett måste när det är lov numera.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0