Bästa barnvakten



Rätt bra barnvakt det där!
Så sliten blir man efter en riktig jobbdag, började 6 på Lökene, två knattekurser som var slut runt halv 4, lite galoppintervaller på damp-Johanna. Avslutade min lördag med att laga mat åt mig och Issa. Slutade med att det blev fisksås iställlet för curry som det skulle vara. Jag var helt säker på att det var curry jag tog fram i skåpet och rörde ihop.....
Idag gick jag och Issa ner till stallet. Goa Louise hade redan skottat åt Muzze så vi satte oss i solen en stund han och jag. Muzze tyckte det var onödigt att sola, så han ställde sig framför solen och kunde få all uppmärksamhet istället. Smart kille det där.
Följde med Paula en sväng upp till Lökene. Vi körde Zeta och Turbo som ska kvala och starta imorgon. Myspys tur med massa skvaller och lite smånervösa hästar.
Tog en sväng förbi Mc Donalds på vägen hem och fick världens goaste mcflurry med daim och kolasås, tror det var den gooaste jag har ätit någonsin. Överdrivet mycket kolasås är aldrig fel.
Städade hockeyaffären också innan jag fick åka hem.
Lite film nu innan jag tar kvällen.
/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0