1 maj!

15 timmars sömn, då är man trött.
Firade valborg i sängen med täcket över huvudet och bara sov.
Hur skönt liksom?
Den stora anledningen till att jag va så råtrött var ju helt enkelt att jag och mina fina vänner hade vart ute dagen innan, jäkligt bra utgång om ni frågar mig. Egentligen berodde det ju också på att jag hade jobbat i fredags också, lång dag med uppgång kvart över fem.
Hoffmaestro var i allafall riktigt bra alltså, trångt och svettigt på blue moon och liiiiiiite för mycket av den där flytande vätskan. Kvällen/natten fortsatte med efterfest där vi blev kvar ett tag om man säger så. Elin och jag gick hem till hennes syster vid kvart i 6. Min klocka ringde halv 9, gick bort till syrran och åt frulle för att sedan anlända till jobbet i gårdagens kläder, tur säger jag bara att jag har ett lager i stallet.
Kom hem, åt lite frukost/lunch/eftermiddagsfika, somnade i soffan, vaknade, förflyttade mig till sängen, somnade igen, blev väckt av hela familjen för det va middag, åt, läste en bok och somnade igen. Väcktes halv 12 idag av mamma och pappa. Min valborg de, kunde vart värre.... Eller kanske inte.
Idag borde jag plugga, städa i rummet och lite sånt, tror jag åker och kör ponny istället.
Idag fyller den lilla bruna ponnyn 5 år, stor kille nu!
/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0