Årets sämsta....

Helgen går till historien som en av årets sämsta helger, tar nog fan priset till och med!
Har gått och oroat mig för Skrutt hela helgen, för något har inte stämt.
Idag när jag hade kört trodde jag han skulle ramla ihop med vagn och allt.
När jag släppte ut honom sprang han sen bara dök han ner och ville inte ställa sig upp.
Hade bestämt dejt på stan med Emma och när vi var påväg ner ringde dom från stallet.
Muzze låg utslagen i hagen. Bara att vända och åka hem igen.
Fick tag på världens snällaste veterinär som kom ner till kliniken trots att det är söndag och stängt.
Veterinären kunde konstatera att det var helt stopp i magen.
Vi slangade ner olja i magen och han fick dropp och kramplösande i en kanyl i halsen.
Va där en sväng nyss han mådde okej, världens finaste Muzzelini!
Imorgon är det dags för ny slangning och även mer dropp....
Stackars, stackars, stackars.
/ K


Påväg hemåt från sjukan


Finfina Pelle igår på Färjestad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0