Back to life

Lovade att ta tag i mitt liv idag och det har jag gjort. Har redan pluggat 1,5 timme och klockan är endast 11. Dessvärre har jag ju sisådär 5 sidor kvar att skriva men ändå 4 sidor är bättre än 0?
Ska köra ponny senare idag och sen städa i hockeyaffären, kommer bli natta innan jag är hemma igen.
Lilla katten fyller ett år idag, grattis. Hon firade med att jaga en skata runt halva kvarteret, smart katt.
Tycker även det suger att spotify har ändrat sina regler för gratislyssnandet. Ska ta en diskussion om far om det där, funkar liksom bara inte.
Längtar lite efter en stor pålle också, men 150 000 känns ju liiiiiiiite för mycket för en licenshäst till mig....
21 dagar kvar till Napa och 38 till studenten!
/ K


Fina tjejer innan Hoffmeastro i fredags, mobilbild därmed den underbara kvalitén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0