Bra kompisar.

Kort dag i skolan.
Lite dansträning på det, kommer vara bäst på balen... eller inte kanske.
Stan med bästa kompiz Issa efter skolan. Vi skulle shoppa inför Napa, gick inget vidare. Hittade ett par kort byxor på bok-bok för 80 kronor, det enda som fick följa med hem. Istället gick vi och käka sallad, lite smoothie som efterrätt. Gött!
Fina Shady startade för 6te? veckan i rad, har tappat räkningen för det är så ofta! Hon slutade iallafall 4a på bra tid, duktig tjej det där. Pappa ringde med bra nyheter också, så nu är det bara att hoppas,hoppas,hoppas!
Bröt ihop i stallet förut också, hovsalgaren var inte snäll idag alltså. Tur för mig att jag har fina vänner som tröstar när livet känns lite tungt.
Lektion med mina tjejer under kvällen, de är duktiga faktiskt.
Har pluggat matte nu, hjälp mig hur ska jag klara nationella???
/ K






























Alla borde ha en sån kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0