Onsdag!

En rapport av två är nu färdigskrivna. Härligt, härligt!
Annars har jag råmycket kvar nu i skolan innan stundentresan och slutbetygen, bland anant psykologiprov + rapport, mattenationella, svenska tal och lite annat smått och gott.
Fick iaf mvg på min essä i svenskan, tack gunsan mitt självförtroende behövde uppmuntras lite.

Körde Muzzemannen en sväng efter skolan. Det går framåt, idag var han inte ens svettig under selen och det är en bedrift med den björnpälsen (trots att jag drar hår varje dag i minst en halvtimme...)
Fixade allt annat i stallet och fick ett litet nytt hemligt jobbuppdrag... får se hur det blir med den saken.
Skrev klart historia och religionsrapporten nu ikväll alltså. Nu funderar jag på att shoppa lite inför napa innan jag ska duscha och sova.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0