Tuff vecka.

Dagarna består mestadels utav skola, jobb, stall och massa plugg.
Alla lärare gör ju samma sak varje år, alla samtidigt. Prov och inlämningar som ska göras och lämnas in samma vecka, samtidigt påpekar dom hur stressade vi elever är och allt de gör för att minska den.
Tycker dom lyckas otroligt bra.....
Eftersom jag lyckades slutföra textkommunikations kursen lite tidigare än de andra i min klass fick jag vara ledig imorse, uppskattades! Eftersom jag numer brukar ägna mig åt plugg hela nätterna så fick jag lite välbehövlig sovmorgon. Passade på att gå på extra matten för att få lite stöd. Jag och läraren var det på plats! Faktiskt mycket givande, lärde mig nästan mer än på hela terminen.
Halvfixade Muzze, mat och bortsning. Pappa fick mocka bajs.
Istället jobbade jag, lektion med de stora tjejerna. Vi körde lite intervaller, jag körde Raider. Märks inte att han är 23 år direkt!
Har pluggat massa psykologi ikväll, prov på fredag. Tar ledigt imorgon, bara en svenskalektion.
Ska fixa balklänningen och Muzze innan jag och pappa åker till Åby för att se Pebblan vinna över stoeliten igen(hoppas kan och SKA man alltid göra)
/K

Gamla tider ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0