går inte som jag vill.

Har fortsatt på motionsspåret och powerwalkat varje dag nu. Min näsa, hals och hosta pallar inte mer än gång.
Men det känns rätt bra faktiskt.
Just för tillfället är jag väldigt irriterad och arg på itunes och min iphone. Dom vill inte samarbeta.. vet ju vad problemet beror på men jag har ingen aning om hur jag ska lösa det. S T Ö R A N D E.
Igår hämtade jag hem min soffa! Den kommer bli fin den.
Körde släpkärran själv också, duktigt! Nästa år ska jag åka på trav själv.
Ska snart ta och laga lite mat, dock är min matlust minimal eftersom inget smakar något.
Gör mig frisk nu bara.
/ K


Ikväll startar Skrutt på Solvalla.
För den som vill veta är jag inte på plats, måste köra alla licenslopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0