Jobbhelg.

Har en sjukt jobbig katt här hemma, han ska vara med överallt, hela tiden.
Visst han är söt men när man försöker få nåfot vettigt gjort kan det vara skönt att slippa ha en spinnande katt i ansiktet. Förlåt älskade Babbsan.

Helgen har gått i jobbets tecken. Började med stallet i lördagsmorse, fortsatte på V75 och somnade i soffan på kvällen. Barnhörna i totohallen tillsammans med tomten. Eftersom jag gör allt för mitt jobb å ställde jag upp på en ansiktsmålning (okej erkänner att jag inte var så svårövertalad)
Igår följde jag med pappa till fabriken på Skoghall. Man ska faktiskt prova på allt man kan för då kanske man kommer på vad man faktiskt vill bli. Jag kan iallafall bocka av det på min "drömjobbslista". Det luktade mest illa och va rätt tråkigt.
Idag har jag tagit en ledig dag, nästan iallafall. Ikväll är det vuxenkurs på travskolan, vi har avslutning.
Nu ska jag äta resterna av gårdagens pizza, sen åka till stan och lämna in CV.
/ K


Min kompanjon Hanna som kanin, tillsammans med TOMTEN!


Något sliten men jag bjuder på den


Min nya karriär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0