Kommit upp från idet

Jag råkde visst gå i ide i sisådär en månad. Imorgon är det exakt en månad denna lilla blogg uppdaterades, dålig I know. Ändrar på detta nu och lovar skärpning.
Lite omvänt för min del, när jag insåg att folk faktiskt läste slutade jag att skriva istället för att bli bättre på att uppdatera...

STÖRSTA grejen sen jag skrev sist, jag ska flytta hemifrån! Gaaalet skönt, i januari lämnar jag hjortvägen och bosätter mig på Marieberg. En stor etta med (nästan) havutsikt (läs mariebergsviken) Besöker ikea.se rätt många gånger per vecka nuförtiden....
En annan big thing. Jag råkade klippa av håret.... 10 centimeter. Hade jag vart 10 år hade jag gråtit i minst en vecka. Nu är jag en mogen människa som klarar av sånna kriser och hanterar dom (det växer ut snart, det växer ut snart.)
I söndags var jag i Årjäng och körde ponnytrav. Hade planerat trippel. Blev inte riktigt så. Ploppis gjorde ett bra lopp, blev lite hårt diskad på upploppet som 3a, suuuuurt. Muzze fick kämpa på i dödens hela loppet, övertog ledningen i sista sväng och galopperade bort segern på upploppet. Skit ponny, slutade dock 3a. Den enda som höll sig till planen var fröken Nonstop. Busenkel seger, 150 meter före konkurrenterna. Dessutom joggade vi bara....
Nikki blev också dagens häst, så nu är jag en silverhäst rikare.
Limerick vann igen också! Tänk att "min" lilla skrutt skulle ta 3 segrar på ett år, trodde jag aldrig när han som treåring knappt sprang 2.45 på rakbanan i Molkom.

Börjar såsmått klättra på väggarna hemma. Måste ha mer att göra, funkar inte riktigt som de är nu.
ska skriva CV och personligt brev, snaaaaark bara jag tänker på det.
Har vart lite resor denna vecka. Örebro på coaching/mentalträning med Stig Wiklund, riktigt riktigt bra! Framtidsspaning i Stockholm igår, lite mindre intressant men ack så viktigt.

Ska se på Elsas värld på tv3 play (tror jag) innan jag ska duscha och fixa inför natta. Måste erkäna att jag är oerhört besviken på serien, helt olikt boken... fast jag måste ändå se.
Ha det BÄST!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0