11oktober

Nu har jag officiellt hoppat av skolan.
Det känns sådär. Bra att jag inte gör något som jag inte vill, samtidigt som det känns mindre bra att inte veta hur framtiden kommer se ut. Jag gillar att ha koll på saker, det har jag inte nu...
Har jobbat lite idag, prismärkning och städning. Det är iallafall ett jobb.
Träffade Hanna & Ulrika en sväng på eftermiddagen, fika på waynes och en tur till ikea.
Kändes skönt att träffa två likasinnade, med andra ord tjejer som inte heller vet vad de ska göra med livet.
Imorgon kör jag mitt första licenslopp med stoooooor pålle, lite nervöst men ska bli kul att komma igång!
Läggdags snart, hårt att arbeta.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0