En plus+ och en minus-

Veckan som gått hittills har två händelser som överspeglar alla andra.
I måndags grejade jag körkort! Så jäkla skönt, underbart, bäst.
Glider runt i pappas svarta merca nu. Fint ska det vara.

Idag har jag vart hos veterinären med min ädla springare. Dessvärre inget positivt besök.
Cityman hade väldigt, väldigt, väldigt ont i sitt vänstra framben, gaffelbandsskada....
Prognos = mycket kass = Cityman får åka till himmlen. 
Fina City ♥
De flesta jag pratat med tycker jag ska försöka hitta en ny.
Men nej, jag känner att allt bara gick ur mig idag. Det får helt enkelt vara jag och Muzze ett tag, det funkar rätt bra det också.

Annars har det vart ledigt från skolan. Passat på att jobba lite, lämnat tidlapp och hälsat på på Lökene, skrev även teoriprov för licensen (96 av 96 rätt. Ville bara berätta)
Dusch och lite OC innan det är natta.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0