Just the way you are.

Tidig väckning, skulle ha en utav mina sista körlektioner.
hade hunnit fixa mig och skulle gå ut och äta frukost så ringer dom från körskolan och säger att läraren är sjuk.
Tack för den kände jag, hade ju inte vart fel att sovit 2 timmar extra kanske.
Passade på att plugga lite istället. Inget schemalagt idag, men min grupp ska jobba med vårt arbete som ska redovisas på fredag, hjälp mig gode gud!

Lite fortkörning med City igår, kändes sådär. Inte helt bra faktiskt.
Muzze startar på Åby på lördag, hoppas att formen håller i sig.
Startade upp med en vuxenkurs i måndags, så sköna! Skulle checka in sig på facebook och grejer när de kom dit!
Nu ska jag byta om, kanske inte jätteuppskattat att komma till universitet i mjukisdress....
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0