döda armar.

mina armar känns som tre meter långa och de skakar nästan fortfarande av all mjölksyra.
orsak till detta stavas S.J.'s Camera. ett elvaårigt varmblod som ibland beter sig som en treårig ponny. 
idag ville den springa jättefort, det ville inte jag. dragkamp och tror jag blev den stora förloraren.
kommer inte få gäddhäng iallafall som martina sa.
just nu väntar jag på issapissa i USA, vi ska prata på skype och bara skvallra järnet.
kommer på mig själv med att sitta med största smilet, hon är saknad min bästis.

vaknade tidigt imorse och tog en timmes powerwalk, så skönt. jobbade på licensen sen.
min gamla stjärna Limerick gjorde montédebut, vilken häst det är, han kallt allt.
imorgon har vi avslutning med knattarna. picknicktur står på schemat, det kommer bli kul det!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0