halsont & stelopererad nacke.

halsen gör ondare än ondast och det känns som någon har stelopererat min nacke.
misstänker feber och sover sämst på natten. livet är inte på topp med andra ord.
köpte strepsils förut, gillar egentligen inte sånt för mina läppar brukar svullna så.
har kört sulkyjobb med ponnyn idag, lika bra tänkte jag då behöver jag inte köra mer denna vecka.
Muzze gick bra första heatet, särskilt avslutningen. andra heatet tjurade han ihop lite, ett heat räckte tyckte han.
stan med Emma sen, vi käkade på söta grodan och kollade runt lite innan vi åkte vidare mot välsviken för att kolla in de affärerna där. fick med mig en ny träningströja och en vanlig stickad tröja.
helgen bjuder på massa jobb, husdjursmässan på travbanan och vi ska ha ponnykörning.
snart är det läggdags så jag orkar upp imorgon, de senaste dagarna har jag kännt mig mer död än levande nör jag vaknat.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0