läger&skurt

dra mig baklänges vad trött jag är! läger i två dagar, barn vet verkligen hur man håller igång.
8 stycken livliga små varelser som alla har olika åsikter. när alla 8 barnen har en egen ponny att hålla reda på kan det bli lite väl intensivt. men nu är påsklägret avslutat och jag tror de flesta var mycket nöjda när de gick därifrån.
har inte hunnit med så mycket mer än jobb sen sist, 10timmars dagar är inte att leka med.
den ljusa fyrbenta har blivit lite lågprioriterad de senaste dagarna, vi har ju hela säsongen på oss att komma till start så än har jag inte träningspanik.
imorgon är det kort dag på jobbet, sköööönt!
/ K


eftersom teknik inte är vår starka sida kunde vi inte få igång dvd:n, dammade av en gammal favorit! Skurt på travskolan går alltid hem.... nästan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0