stockholmsweekend.

vilken bra helg jag har haft!
på fredagen tog jag tåget upp till Stockholm för att bli mött av killingarna.
mysmiddag på resturang och massa prat på fredagkväll.
heldagsshopping på lördagen, hittade en del fint som fick följa med hem.
premiärgrillning och utgång på kvällen.
lång sovmorgon på söndag innan vi tog ytterligare en runda på stan.
lite chill i lägenheten innan jag åkte hemåt mot trygga Karlstad igen.
tack för en riktigt bra helg tjejer som jag sent ska glömma!

idag har jag jobbat hela dagen, repetition med tjejerna i "vi i travskolan" laget under kvällen.
snabblagat till middag, spagetti carbonara med parmaskinka. rätt gött faktiskt.
ponnyn är på g igen, gjorde ny karriär som travskoleponny i torsdags, det trivdes han som. körde själv i onsdags, han kan allt springa den lilla ljusa. bästa Malin red galoppintervaller igår, så nu är det bara att starta snart.
nu ska jag dricka upp mitt te och sen ta en dusch. helgen har satt sina spår, jag är trött.
/ K









Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv goding<33 skulle behöva ha ett låååångt samtal med dig..:) har mycket att berätta!!

Puss

2012-04-24 @ 17:37:26
Postat av: Kajsa

Fattar du hur gaaaaalet nyfiken jag blir nu?!! Ringa imorgon?? puss <3

2012-04-24 @ 23:15:57
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0