äckligt kylskåp.

Jag har kommit på att jag verkligen hatar lukter i kylskåpet.
Det här är inget som jag kommit på nu utan detta har funnits ända sedan jag var liten.
Typ när man va hemma hos kompisar och de bad en ta ut något från kylan, får kväljningar bara jag tänker på det. Hur jag nu kom på det hux flux beror på att någon hade råkat glömma skruva åt korken på sitt vin när jag hade inflyttningsfest. Kände konstig lukt i flera dagar, igår insåg jag var det va. Kunde inte bara torka där själva vinet va, utan jag skurade hela kylskåpet. Fortfarande lite beredd på att hålla för näsan när jag öppnar kylskåpsdörren.

Idag ringde de från jobbet på morgon så jag fick åka iväg och jobba ett par timmar.
Åkte till Pebblan för en ridtur. Tjejen var rätt så laddad och jävligt envis. Skulle rida lite galoppintervaller i backen, då måste man passera allén. Dit ville inte Pebbly gå och vi hade en liten konflikt. Anton fick hjälpa oss att komma ner en bit i allén. När vi sen kom fram till backen vägrade hon gå upp där. Vi tog en tur i skogen istället med lite bocksprång och bus-.
Trotsade ödet och red Muzze också. Galopprace, M blev trött och jag också.
Lagade eget mos förut, lite klumpigt, har ju ingen elvisp. Men gott blev det!
Jobb imorgon igen och storhandling på maxi.
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0