Andra

Idag har jag haft inflyttningsfest numero dos. Moster från storstan (Stockholm) är hemma på besök under helgen och passade därmed på att kolla in mitt nya place.
Även storebror och huliganerna var på plats, liksom mamma, pappa och de andra två syskonen. Full etta med andra ord. Fick en elvisp så jäkla superbra nu när jag har fått smak för det där med mos. Även lite skålar och sånt bra.
Mamma och jag var nere på stan en sväng också. Fyndade överdragsbrallor eftersom jag har tänkt att jag ska åka skridskor någon dag, också bra till mina power walks med djuren i Mariebergsskogen. Råkade visst köpa ett par svarta Levis jeans... hade faktiskt presentkort och jag älskar mina andra levis så det var ett måste.
Pappa fick äran att ta hand om Muzze idag. Lilla kraken har inte uppskattat det här med rally och har sovit med bomull i öronen och radion på i ett par dagar nu. Alva konstaterade att då kan ju faktiskt Muzze digga hela natten, ja han har ju alltid varit mycket för det där med party.
Snart ska jag sova, trött.
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0