fina hestsaker.

Jag skulle behöva bli miljonär tror jag. Då skulle jag spendera massa, massa pengar på fina saker till Muzze. Finns hur mycket som helst som jag behöver! Eller vill ha kanske jag ska kalla det. Hittade en marinblå selpåse, men det behöver jag en ny eftersom min har gett upp helt efter 6 år. Muzze vill också gärna ha ett pannband med namn i strass, ett grå/rosa schabrak, ett nytt halstäcke i fleece, en skylt till sin box med mera, med mera. Tror jag ska be pappa läsa det här faktiskt.

Har jobbat de hitills två dagar denna vecka. Imorgon är jag ledig, ska träna och åka till en saknad Pebbly för en ridtur och överlämna en jättefin gåva!
Nu ska jag fortsätta sitta och dregla över fina hästsaker som kanske, kanske, kankse kan få bli Muzzes en vacker dag.
Puss & kram
/ K


På världens bästa plats.

ps! Kom på att min fina pålle faktiskt har sprungit in en del pengar själv föregående år. kanske kan finansiera en del av mina köp. ibland är jag ett geni och min powni är mycket ekonomisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0