First.

Nuförtiden är jag konstant trött och hungrig. Tror det kan bero på mitt lite mera aktiva liv.
Simmade 2000 meter imorse, fast fuskade lite och tog en liten sovmorgon.
Hem och lagade en riktigt god lunch kycklinggryta med paprika, lök och fetaost till detta ris.

Mamma och jag tog en tur till stan också. Hittade två Fynd med ett extremt stort F. Ett par jättefina skor, bruna med kort skaft. Är inte så mycket för det där med höga skaft på stövlar. Även en bh till ett fint pris. Sånt där jättedyrt märke egentligen, , men inte idag. Hittade också en blus och en necessär (min stora och min lilla måste matcha, inte snyggt i badrummet annars..)
Nu är det läggdags snart, ögonen slår ihop sig själva och imorgon ska jag städa på mitt älsklingställe. Måste vara utvilad och snygg. Nej skämt åt sido jag skulle kunna gå dit utan att ha duschat på en vecka, ingen bryr sig ändå.
/ K

Sommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0