fredags.

Pensionärsvarning på mig, tittar på På Spåret. Så himla intressant.
Lagade otroligt god middag förut, fläskfilé och pasta med jättegod sås.
Har vart på badhuset idag, simmade mina 1500m och kände mig väldigt seg.
Promenad med Muzze och hans bästis Rain senare på eftermidagen.
Passade på att städa lite också innan jag slog mig ner i soffan, vardagsrummet och hallen än nu klara. Köket och badrummet ska göras imorgon. D ska vi också ha möte med bostadsrättsförening också, i mitt hus är man nämligen självskriven i styrelsen.
Nu ska jag se klart på på spåret och njuta utav min godispåse (kroppen har längtat hela veckan efter godis!)
Just det inte att glömma! Jag har hittat ett galet fint kallblod på hästnet. Ska visa pappa imorgon, han har alltid
velat ha ett kallblod (jag också oj så passande)
/K


Till veckan ska jag försöka hinna och hälsa på skrutt, det va ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0