Nya utmaningar!

Idag har jag tagit en stoooooort beslut om min framtid som jag funderat över fram och tillbaka på i 4 veckor nu. Under veckan som gått har det växt fram mer och mer. Och skolan kommer få vänta ytterligare ett tag på mig så mycket kan jag säga.

Gjorde comeback hos Stall Goop på Lökene idag. Jobbade åt en ny tjej som hade otroligt snälla och goa hästar, det är pluspoäng. Endast två att köra är väl inte heller så dumt. Bra dag med andra ord och väldigt kul att träffa alla glada hästskötare!
Träffade lilla skrutt också såklart, hon hade sin fina lila grimma som hon fick av mig för ett tag sen. Står SUPERSTAR på den, passar perfekt på damen.

I onsdags va jag på kurs i Stockholm, positivt tänkade med Stig Wiklund del 2. Galet inspirerande person det där som alla borde få chansen att träffa. Känner att jag ska försöka tänka på ett nytt sätt numera.
Tummen upp på det.

Känner att det är tur att jag jobbade på Lökene idag så jag är riktigt trött, grannen i källaren har fest. Men det känns dock inte som det kommer bli så svårt att somna. Kroppen är rätt slut efter denna vecka som innehållit rätt mycket jobb och lite resande.
Imorgon är det ponnymätning på Färjestad, ska åka ner för att träffa min vän Nikki och hennes bröder, ska bli så spännade att se lillebrorsan!
Nu tar jag kvällen. Natti natti!
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0