söndagkväll

Nu var det ett tag sen.. Fick klagomål, ska skärpa mig.
Just för tillfället äter jag dagens första riktiga måltid, mycket lyckad kassler med annanas, ris och massa sås. Det va riktigt mumma det efter en dag i fastans tecken.
Igår var det travgala.God mat, trevligt sällskap, fin dans och lite skandaler. Kan man begära något mer? JA faktiskt, att Pebblan hade fått pris som årets sto och Nikki alternativt Muzze hade fått pris som årets ponny. Nästa år säger jag bara....
Mycket nöjd med min klädsel iaf, guld/ beige klänning med skärp i midjan, satt som ett smäck!
M gick galoppintervaller igår med Malin, nu ska här tränas. Fick låna en stor hage i lite skogsmiljö idag = mycket nöjd ponny.
Hade stallet på travskolan imorse, lite seg men det gick. Har även hunnit med att tvätta bilen och städat hela lägenheten.
Imorgon är det dags att bli tv-kändis (hoppas jag iaf, pinsamt om det är fel avsnitt....) Familjen annorlunda på tv4.
Puss & Kram
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0