tänker på dig kompis

Tänker på min fina vän som just nu befinner sig i USA och har en liten tuff period. Saknar henne som tusan och till sommaren hoppas jag att jag kommer kunna åka och hälsa på!

Har haft en äcklig arbetsdag, men snart är det slut på det! Underbart.
Multitaskar lite här nu på kvällen, tvättar, lagar mat, ser på tv och städar på en och samma gång.
kul att man kan vara lite effektiv i mellanåt.
Imorgon är det öppet hus på travskolan, välkomna alla glada barn!
Förresten i lördags gjorde jag som många gånger förr, jag blev kär. I en ponny. En liten svart sak som heter Harry, höll nästan på att skicka bort Muzze. Hade kanske fått tillbaka mitt lilla monster efter en dag...
/K


saknade bästis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0